Pravidla při přebírání zásilky
Při přebírání zásilky si detailně zkontrolujte její stav. Veškeré křehké zboží balíme co nejpečlivěji, ale přesto může během dopravy dojít k jeho poškození. I zlehka poničený nebo promáčknutý obal může znehodnotit zboží uvnitř. Pokud takovou zásilku přeberete, nemusí vám být uznána záruka.
Co dělat, když je obal poškozený
Všimli jste si při přebírání poškozeného, zmáčknutého nebo zlomeného obalu? Požádejte řidiče o přepravní protokol a zapište do něj, že byl obal při přebírání poškozen. Doplňte také krátký popis rozsahu poškození. Zboží doporučujeme na místě rovnou překontrolovat. Pokud je poškozené, vůbec ho nepřebírejte a dejte nám vědět prostřednictvím e-mailu info@upravvodu.cz
Po rozbalení zásilky jste zjistili, že je zboží poškozené
Obal poškozený nebyl, zásilku jste převzali, ale přesto je zboží uvnitř rozbité? Velmi nám pomůže, když bez zbytečného prodlení poškozené zboží nafotíte a fotografie společně s krátkým popisem zašlete na e-mail info@upravvodu.cz
Jak vyfotit poškozený obal nebo zboží
Abychom mohli reklamaci poškozené zásilky ihned řešit s dopravcem, vyfoťte prosím:
- zboží tak, aby bylo vidět jeho poškození,
- adresní štítek zásilky,
- přepravní obal, ve kterém byla zásilka přepravována,
- poškození přepravního obalu.
Návod na uplatnění reklamace
Pod následujícími odkazy najdete návod, jak uplatnit reklamaci u jednotlivých přepravních společností:
- Přepravní společnost DPD - https://www.dpd.com/cz/cs/podpora/reklamace/
- Přepravní společnost GLS - https://gls-group.com/CZ/cs/kontakty/reklamace/
- Přepravní společnost Zásilkovna - https://www.zasilkovna.cz/reklamace
V zásilce jste našli jiné zboží než jste objednali
Pokud vám přišlo jiné zboží než jste objednali, zavolejte nám na telefonní číslo 724 345 402. Záměnu zboží budeme ihned řešit.
Pracovní doba
Pondělí-Čtvrtek: 9:00-16:00
Pátek: 9:00-12:00